
Fra NCGP i Jönköping sender vi mange hilsner efter en vellykket workshop om vores nye DGE-modul “Guldkorn fra de små specialer”.
Workshoppen var flot besøgt og gav os mulighed for både at præsentere indholdet i modulet og få mange gode input til den videre udvikling. Derudover havde vi inspirerende drøftelser om gruppebaseret efteruddannelse på tværs af de nordiske lande.
Det var særligt positivt at opleve den store interesse fra vores svenske kolleger for både DGE-modellen og den danske tradition for gruppebaseret efteruddannelse i almen praksis.