Vejviser
Herunder har vi samlet kontakt-information for diverse systemers supportfunktion. Vi har udvalgt dem, vi finder mest relevante for almen praksis.
Supportmuligheder
Digital postkasse/E-boks
Hotline: 82 30 32 31. Mail: [email protected]
NemID/medarbejdersignatur
Nets support til NemID administrator
Henvisningsadresser og lokationsnumre
Al henvendelse vedrørende lokationsnumre skal ske via Region Sjællands IT helpdesk på tlf. 56 51 55 55.
FMK og DDV
For tekniske eller anvendelsesorienterede spørgsmål om FMK: Kontakt din egen systemleverandør.
Kliniske spørgsmål om FMK ifm. konkret patient efter sygehusindlæggelse/ambulant besøg: Kontakt pågældende afdeling/ambulatorium.
Har du andre spørgsmål til FMK kan du kontakte os på mail [email protected]
Spørgsmål til FMK-online, gå til Sundhedsdatastyrelsens FMK-supportside
Spørgsmål til DDV – Hvad er DDV samt Sundhedsfaglige spørgsmål og svar
KiAP (Forløbsplaner og Klyngepakker)
KiAP – Support
Tlf – teknisk support: 7196 8844. Mail: [email protected]
Tlf – klyngesupport: 2726 6754 eller 5170 1115. Mail: [email protected]
Den Nationale Henvisningsformidling
Support: 44 82 79 64. Mail: [email protected]
Læs om DNHF
SEI (Elektronisk indberetning)
SEI Support (gå til SEI driftsinformation)
Tlf: 32 68 39 00 (teknisk)
Tlf: 22 30 79 04 (indberetninger)
Mail: [email protected]
Sundhed.dk
Sundhed.dk-support
Tlf: 44 22 20 80. Mail: [email protected]
Min Læge App og Kontakt Lægen App/Videokonsultation i praksis:
Kom godt i gang med videokonsultationer
Min Læge – vejledninger
FAQ om Min Læge appen
Virk.dk
Virk Support – hjælp til log-ind og rettigheder
Tlf: 72 20 00 30
Kontakt – Virk
WebReq
Hotline: 75 72 01 77
Hjælp til WebReq
Driftsstatus Driftstatus for WebReq
SOR (lokationsnummer)
Tlf: 32 68 53 41
[email protected]
Gå til Sundhedsvæsenets Organisationsregister